witam mam mk5 z 2005r 1.9 tdi 105koni. kupilem go od pierwszego wlasciciela ktory zakupil go w polskim salonie nowego.po miesiacu jak go kupilem zaczol ciezko odpalac na cieplym silniku trzeba dluzej nim pokrecic. mechanik mowil ze uszczelki papo wtryskow do wymiany wiec to zrobilem ale efekt zostal ten sam.pozniej podpiol pod kapa usunol bledy i " cofnol troche zaplon" tak mi powiedzial po tym polepszylo sie ale po paru dniach zaczol ciezko odpalac na zimnym silniku.prosze o pomoc???? auto nie jest zjezdzone aso vw potwierdzilo przebieg 173tys km.jesli ktos moze mi pomoc to bardzo prosze.
Offline
zacznij od zmiany mechanika,druga sprawa ten temat jest dosyć często poruszany na forum bo to dosyć częsta dolegliwość TDI,zapytaj mechanika jak ci mógł przestawić zapłon w TDI ,ty masz problem albo ze zbyt niską prędkością obrotową rozrusznika co owocuje złym paleniem,miałem tak samo w moim golfie i wymiana panewek w rozruszniku pomogła koszt 20-30pln jeśli to nie pomoże to trzeba będzie zwiększyć dawkę rozruchową,wpisz takie pojęcie w googlach a dowiesz się wszystkiego,tu na forum też ten temat był poruszany.Mechanik niech ci zwróci pieniądze za niepotrzebnie wykonane usługi,zobacz link poniżej, pozdrawiam
http://www.golfv.pl/viewtopic.php?id=220
Ostatnio edytowany przez trzeci5 (28-07-2013 12:51:39)
Offline
trzeci5 napisał:
zacznij od zmiany mechanika,druga sprawa ten temat jest dosyć często poruszany na forum bo to dosyć częsta dolegliwość TDI,zapytaj mechanika jak ci mógł przestawić zapłon w TDI ,ty masz problem albo ze zbyt niską prędkością obrotową rozrusznika co owocuje złym paleniem,miałem tak samo w moim golfie i wymiana panewek w rozruszniku pomogła koszt 20-30pln jeśli to nie pomoże to trzeba będzie zwiększyć dawkę rozruchową,wpisz takie pojęcie w googlach a dowiesz się wszystkiego,tu na forum też ten temat był poruszany.Mechanik niech ci zwróci pieniądze za niepotrzebnie wykonane usługi,zobacz link poniżej, pozdrawiam
http://www.golfv.pl/viewtopic.php?id=220
Gdzie te panewki nabyłeś?
Offline
w kazdym sklepie z częściami samochodowymi można je kupić,najlepiej stare wziąć na wzór,jesli nigdy tego nie robiłeś to lepiej daj to komuś zrobić bo niby prosta robota ale trzeba to umiejętnie zrobić bo wystarczy że ze za dużo posmarujesz i już robota jest spiepszona,albo chociaz to przeczytaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224
Offline
skad jestes kolego?? jak nie daleko to moge Ci pomoc;)
Offline
witam. jestem ze swietokrzyskiego a dokladnie ostrowiec.
Offline
a slyszalem cos ze podobno trzeba wgrac jaka mape do kapa???? bylem na sprawdzeniu rozrusznika i jest ok. juz niewiem co mam robic. dzis odpalil odrazu a wczoraj juz bylo zle z odpalem. paliwo tankuje na jednej stacj orlen i zawsze werwe
Offline
krzysiu 0683 napisał:
a slyszalem cos ze podobno trzeba wgrac jaka mape do kapa???? bylem na sprawdzeniu rozrusznika i jest ok. juz niewiem co mam robic. dzis odpalil odrazu a wczoraj juz bylo zle z odpalem. paliwo tankuje na jednej stacj orlen i zawsze werwe
między innymi właśnie o tym pisałem w pierwszym moim poście,wchodziłeś na ten link co wkleiłem w poście? a i jeszcze jedno rozrusznik ci sprawdzał ten sam mechanik co wcześniej już próbował coś zrobić,pozdro
Offline
witam. nie juz bylem gdzie indziej.wyjeli go i podlaczyli na jakas maszyne.odrazu sprawdzili baterie oraz kable zasilajace pradem.
Offline
w takim razie zwiększenie dawki powinno pomóc,trzeba próbować aż do skutku
Offline
nabyłem dziś auto z silnikiem 2,0 tdi 140 KM o oznaczeniu BLB cieżko pali na ciepłym na zimnym jeszcze nie wiem bo nacieszyc sie nie mogłem rano zobacze;) to samo miałem z silnikiem 1,9BKC ale poradziłem sobie sam VCDS zwiekszyłem dawke delikatnie na kanale 1 .
Tutaj podłaczyłem i odrazu wyskoczyła dawka 170 gdzie w golfie było o i zwiekszylem na 50 tutaj nie wiem czy zwiekszac tez czy co? Ma ktoś silnik 2,0 BLB??
Offline
ok wielkie dzieki.napisze jak to zrobie.
Offline