Ogłoszenie

#1 26-02-2009 15:12:35

Jarek
Szeregowy
Zarejestrowany: 26-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 17

[Szyby] Przyciemnianie szyb

Zastanawiam sie nad przyciemnieniem szyb w moim mk v. Orientuje sie ktos ile moze kosztowac zaznaczam PROFESJONALNA robota tzn oklejenie szyb? I jak takie obklejanie ma sie do oryginalnego fabrycznego przyciemnienia?

Offline

 

26-02-2009 15:12:35

VW REKLAMA
Google AdSense


#2 26-02-2009 17:39:31

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1568
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Fabrycznie przyciemniaja tylko 30 %, w zasadzie sa dwa wzory do wyboru albo zielonkawy, albo niebieskawy, dobra firma zrobi Ci to profesjonalnie za jakies 400 zł, mozesz sam wybrac sobie kolor folii oraz zobaczyc na przykladach jak wszystko bedzie wygladac, podczas obklejania konieczne jest rozebranie drzwi zeby dojsc do calej szyby. Calosc trwa jakies 4-5 godzin. Dobry zaklad zrobi tak, ze ciezko bedzie poznac czy to oryginalne przyciemnienie czy tez nie.

Offline

 

#3 20-03-2009 00:44:16

juan
Szeregowy
Zarejestrowany: 24-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 36

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Moja rada to przed oklejaniem sprawdzic jaka jest fabryczna przejzystosc szyby, czasami sa z tym jaja bo folia niby moze przepuszczac tyle ile trzeba a jednak pomiar wskazuje, ze za duzo. Fabryczna szyba nie ma nigdy 100% przeswitu.

Offline

 

#4 22-03-2009 22:28:10

vgti
Szeregowy
Zarejestrowany: 03-03-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 22

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Troche off top z mojej strony ale jaki kolor samochodu??

Offline

 

#5 31-05-2009 22:39:13

Kriss
Nad wyraz gadatliwy
Od: zZz Daleka
Zarejestrowany: 29-05-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 237
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

No wiec tak profesjonalne przyciemnienie szyb folia kosztuje do Mk V 320 zl - 350zl  zalerzy jaka grubosc foli cienka czy gruba... jesli chcesz przyciemniac cale auto wraz z przodem to nie mozesz przekroczyc 30% przyciemnienia szyb przednich boczych tylnie natomiast mozesz miec nawet farba zamalowane i nikt nie ma Ci prawa nic powiedziec smile Tak na wine na te kolory foli jak dla mnie przyciemnienie zielona folia czy niebiesko podobna to wiejski tuning jak przyciemniac to na czarno nie oszukujmy sie, wtedy to ma parzadny efekt...

Natomiast jesli chcesz przyciemniac szyby "piecowo" to musisz liczyc sie z kosztem 600 zlotych samego tylu... aa przod jakies jeszcze 300-400...

Ceny oczywiescie sa z mojego regionu smile pozdrawiam


P.S tak nawiasem przyciemnienie przednich bocznych szyb jest legalne do 30% ale jak sie trafi na skur**** to Ci zabiora dowod i nic nie bedziesz mial do gadania, tak samo na przegladzie moze Ci nie przejsc...

Ostatnio edytowany przez Kriss (31-05-2009 22:40:39)


"....Pal Gume Nie Dusze...."

Offline

 

#6 01-06-2009 13:04:05

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1568
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Jesli masz atest na folie i rzeczywiscie jest nie wiecej niz 30 % to nie maja prawa zabrac dowodu.  Z tym,ze ludzi czasami zapominajaiz fabryczna szyba jest juz kilka procent przyciemniona. Nie ma 100% przezrocza.

Offline

 

#7 01-06-2009 13:33:50

Kriss
Nad wyraz gadatliwy
Od: zZz Daleka
Zarejestrowany: 29-05-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 237
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

master napisał:

Jesli masz atest na folie i rzeczywiscie jest nie wiecej niz 30 % to nie maja prawa zabrac dowodu.  Z tym,ze ludzi czasami zapominajaiz fabryczna szyba jest juz kilka procent przyciemniona. Nie ma 100% przezrocza.

I tu sie troszke mylisz bo jesli masz przyciemnione przednie szyby folia z atestem to i tak masz po dowodzie :] jesli trafisz na dupk** <-dlaczego tak pisze z wlasnego doswiadczenia i na przegladzie tez mnie nie chcieli przepuscic... tak maja przyciemnione szyby fabrycznie ja tak mam teraz w swojej V i jestem zadowolony i nie wiem czy my sie na to oplaca przyciemniac folia...
Napisze ci jeszcze drugi przyklad kolega ma czarne vento i ma przyciemnione wszystkie szyby na czarno oczywiecie przd 30% (czyli prawnie wszytko zgodnie) i tyl jakos 60% jezdzi tak tylko dlatego ze ma legitymacjie policyjna bo pracuje na komedzie glownej w katowicach... tak normlanie go zatrzymuja zawsze i chca zabrac dowod za szyby ze ma przyciemnione folia (przod) aa ze ma legitke to go puszczaj abo w koncu to znajomi po fachu tak samo ma na przegladzie pokazuje legite policyjna i facat na przegladzie zeby nie miec problemu to podbija mu normlanie...

Ostatnio edytowany przez Kriss (01-06-2009 13:39:47)


"....Pal Gume Nie Dusze...."

Offline

 

#8 13-06-2009 12:13:47

Maniek04
Aktywny
Zarejestrowany: 08-06-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 55

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Moj kolega w MKIV miał przyciemniane szyby z przodu ale nie pamietam ile % ale były leciutko prxzycimniane i w wawie Policja zabrała mu dowód własnie za te przednie szyby. A jezeli chodzi o wygląd ja mam u siebie orginalnie przyciemniane i to mi wystarcza. Ale widziałem w MKV przyciemniane szyby folią i tez kozacko wygląda smile

Offline

 

#9 13-06-2009 13:08:05

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1568
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Maniek04 napisał:

Moj kolega w MKIV miał przyciemniane szyby z przodu ale nie pamietam ile % ale były leciutko prxzycimniane i w wawie Policja zabrała mu dowód własnie za te przednie szyby. A jezeli chodzi o wygląd ja mam u siebie orginalnie przyciemniane i to mi wystarcza. Ale widziałem w MKV przyciemniane szyby folią i tez kozacko wygląda smile

Zalezy na kogo sie w sumie trafi. A folia lepiej, zeby ktos zrobil to kto sie na tym dobrze zna, wtedy 100% satysfakcji.

Offline

 

#10 13-06-2009 17:08:02

Kriss
Nad wyraz gadatliwy
Od: zZz Daleka
Zarejestrowany: 29-05-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 237
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Ja jeszcze tylko dodam tyle ze jak ktos sobie przyciemni szyby PIECOWO to moze miec przednie nawet 70 % procent i policja mu h** zrobi bo tak przyciemniaja legalnie tak jak auta wychodza z tasmy produkcyjnej tylko przyciemnianie piecowo to kolosalne koszta.... lol


"....Pal Gume Nie Dusze...."

Offline

 

#11 13-06-2009 18:12:30

Maniek04
Aktywny
Zarejestrowany: 08-06-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 55

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Nawet jak masz piecowo 70% to weź sie z takim policjantem dogadaj... myśle ze cięzka sprawa by była...

Offline

 

#12 13-08-2009 16:17:59

Kriss
Nad wyraz gadatliwy
Od: zZz Daleka
Zarejestrowany: 29-05-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 237
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

No raczej nie bo auto tak wyszlo z fabryki a ty nic z tym nie robiles aa masz dowod na to ze auto zostalo tak wypuszczone z tasmy wiec nie ma nic do powiedzienia


"....Pal Gume Nie Dusze...."

Offline

 

#13 05-05-2011 06:43:03

dziii
Zasłużony
Od: wlkp
Zarejestrowany: 04-05-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 138
Silnik/Moc: 1.9 TDi 105 km

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Trochę dodam informacji bo pracowałem na diagnostyce samochodowej więc tak :

bocznie przednie mogą być  maxymalnie przyciemnione do 30 % czyli zazwyczaj tyle ile wychodzi z fabryki !!!

żadne atesty czy też inne metody przyciemniania ( piecowo ) przednich bocznych szyb nie wchodzą w grę jeżeli przekroczymy normę 30 %
dlatego zawsze ale to prawie zawsze policja zabierze nam dowód czy też auto nie przejdzie badania okresowego na stacji

policja jak i diagnosta ma możliwość sprawdzenia normy dla danego auta ile powinno wynośić prawidłowe przyciemnienie szyb przednich  !!!

jeżeli okaże się że jest przekoczona wartość to dowód leci i nie ma dyskusji

i mała podpowiedz: jeżeli zatrzyma Was policja za przednie szyby bo macie zaciemnie to nie musi wam zabierać dowodu jeżeli zerwiecie folie przy nich bo przy kontroli odjezdźacie autem sprawnym tongue

natomiast jeżeli chodzi o tylnie szyby to możecie robić co tylko chcecie : zaspawać zamalować nie wiem mogą być czarne białe obojetne jakie byle tylko nie było na zewnątrz efektu lustra: to ani policja ani nikt inny nie zabierze wam dowodu czy też sie do czegoś przyczepi smile

jeżeli jakieś są pytać ?

Offline

 

#14 05-05-2011 07:59:50

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

dzwoniłem do firmy oklejającej szyby, no i sie zdziwiłem.
Na rynek weszła nowa folia która jest legalna i zachowuje normy przepuszczalności, jest bardzo jasna, ale mimo wszystko delikatnie przyciemnia szyby. Nazywa sie ona "IR8".
Koszt zrobienia 2 szyb bocznych przednich 220-250zł, wraz z zaświadczeniem o legalności i przepuszczalności swiatła w języku PL i DE...

link to firmy:
http://www.almarg.of.pl/

Offline

 

#15 05-05-2011 12:46:35

Valdisnooker
Szeregowy
Od: okolice Kocara;)
Zarejestrowany: 25-04-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 23
Silnik/Moc: 1.9TDI 90KM Injector pump
Serwis

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

jurasvip  tak  cena  jest  kusząca tymbardziej  jak  piszą  ze  z  atestem DE  dla  samochodów  które  były   rejestrowane za  granicą ale  lokalizacja hmm ja  np   jestem z  okolić  Poznania  to   raczej  nie  wybiorę  się  pod Opole  moim gofferem:P

Offline

 

#16 05-05-2011 15:54:12

dandanio
Ten, który kieruje
Od: USA
Zarejestrowany: 29-03-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 374
Silnik/Moc: 2.0 TDI CR 140 hp

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Valdisnooker napisał:

jestem z  okolić  Poznania  to   raczej  nie  wybiorę  się  pod Opole  moim gofferem:P

Czemu nie? W okolicy mamy juz dwoch forumowiczow, to moznaby jakis spocik. smile I zdjecia na forum!

Offline

 

#17 22-05-2011 22:30:16

dziii
Zasłużony
Od: wlkp
Zarejestrowany: 04-05-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 138
Silnik/Moc: 1.9 TDi 105 km

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

Więc dziś przyciemniłem boczne tylnie i boczne przednie. Wyszło bardzo fajnie tylko że cały dzień roboty jest sad tyłu za to już nie dałem rady bo folia się marszczyła i nie wiem co teraz zrobić a tę folie którą mam to nie da się obkleić tyłu sad macie jakieś propozycje ?

Offline

 

#18 22-05-2011 23:29:05

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: [Szyby] Przyciemnianie szyb

To teraz sie módl żebyś nie trafił na jakiegoś służbiste, bo będziesz zdrapywał folie z przednich bocznych pół dnia, jak ja cool

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL