Ogłoszenie

#1 26-01-2017 19:39:47

Yodeyma
Szeregowy
Zarejestrowany: 10-02-2016
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 8

Zły kąt synchronizacji wałka rozrządu-1.9 105 KM BKC

Witam,
Mam dziwny problem z poprawnym ustawieniem kąta synchronizacji wałka rozrządu.... czy jak to tam sie nazywa.
Ogólnie chciałem zrobić lepiej a wyszło gorzej.
Zmieniałem rozrząd z mechanikiem i sprawdzaliśmy kąt synchronizacji kąta wtrysku który wynosił około -2.85. Naczytałem się trochę że powinno wynosić około 0.00 więc na moją prośbę tak i zrobiliśmy.
Co wynikło:
- samochód przy ustawieniach 0.00 nie chciał wogole zapalić
- przy ustawieniach na np. +1,5 dławił się i nie mógł zapalić za raz
- przy ustawieniach -1,5 spalanie chwilowe wynosiło 1,5l przez cały czas gdy silnik pracował
- ustawiliśmy coś koło -2.5 i komputer pokazywał spalanie 0,5l tak jak przed przeróbką i tak żeśmy zostawili....
Co zauważyłem:

Przed przeróbką spalanie na trasie około 5,2 l, w mieście około 6-6,5 l. W temp. na minusie, przy odpalaniu samochód wskazywał na początku wartość chwilowego spalania 1,2 l i w ciągu minuty spadało do 0,5 l i tak się utrzymywało cały czas, nawet przy nie rozgrzanym silniku.
Aktualnie spalanie wzrosło na około 7 l przy jeździe mieszanej i niech nikt nie mówi że jest w porządku bo zima itd bo wczesniej tak nie było. Na pełnym baku robiłem około 1100 km przy jeździe mieszanej a teraz tylko 800 km.

Szukałem wiele razy informacji o tym ustawianiu kąta s. dla tego silnika ale nic nie mogłem sensownego odnaleźć, zawsze ogólniki które u mnie się nie sprawdziły. Wie ktoś jaki powinien być prawidłowy kąt synchronizacji dla tego typu silnika ?? Bo może ten -2,85 ( z tego co pamiętam, a pamiętam przez mgłę) też jest zły ?? Proszę o pomoc osoby które znają się na temacie

Offline

 

26-01-2017 19:39:47

VW REKLAMA
Google AdSense


Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL