Ogłoszenie

Polerowanie,ceramika

#1 17-05-2019 11:09:18

Miczu
Jeszcze siÄ™ nie znamy
Zarejestrowany: 17-05-2019
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 2

1,6 FSI dziwny problem

Witam.
Posiadam Golfa v 1,6 FSI i od pewnego czasu mam dziwny problem.
Auto odpala normalnie ale gdy ruszam jest gorzej.
Jedynka normalnie przyspiesza ale na dwójce dochodząc powyżej 2 tyś obrotów
auto szarpie, muli, gaz w podłoge i nic. Zazwyczaj tylko na zimnym silniku.
Po kilku sekundach dostaje kopa i jedzie normalnie.
Jak siÄ™ zagrzeje problem znika ale wydaje sie byc zamulone lekko.
Problem występuje zazwyczaj na 2 biegu ale czasami też na wyższym.
Nie wiem co to moze być , jakieś sugestie ?

Nie dawno po zakupie wymienilem świece, cewki, rozrząd, olej i filtr, filtr powietrza i paliwa. Przepustnica z tego
co mi wiadomo była kiedyś czyszczona i adaptowana. Autem jeżdziłem pół roku i było wszystko ok.
Nie dawno jak odpaliłem sinik trzasł się jak głupi ale po kilku sekundach ustało i chodzi normalnie
ale od tego czasu mam ten problem.
Po podpieciu pod kompa nie pokazuje żadnych błędów.

Offline

 

17-05-2019 11:09:18

VW REKLAMA
Google AdSense


#2 28-04-2020 06:23:33

karol44443
Jeszcze siÄ™ nie znamy
Zarejestrowany: 28-04-2020
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 3

Re: 1,6 FSI dziwny problem

Trochę szkoda że nikogo ten wątek nie interesuje.To mi się naprawdę nie podoba.
_____________________________________________________
przeprowadzki biur Warszawa

Offline

 

#3 23-02-2021 22:26:12

Miczu
Jeszcze siÄ™ nie znamy
Zarejestrowany: 17-05-2019
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 2

Re: 1,6 FSI dziwny problem

Może trochę późno pisze ale problemem była sonda lamda. Po wymianie problem ustąpił.

Offline

 

#4 13-06-2022 19:04:55

ony_zone
Jeszcze siÄ™ nie znamy
Zarejestrowany: 12-06-2022
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 3

Re: 1,6 FSI dziwny problem

Czytam i cyt.:
Przy przebiegu na poziomie 120 - 150 tysięcy kilometrów może się okazać, że silnik 1.6 FSI straci moc i będzie nierówno pracował na niskich obrotach. A te objawy mogą oznaczać nagromadzenie się nagaru na zaworach dolotowych. Czemu sadza oblepia elementy silnika? To po części wynika ze specyfiki bezpośredniego wtrysku. Mieszanka paliwowa podawana bezpośrednio w cylindrze w przeciwieństwie do technologii MPI nie obmywa po drodze dolotu i zaworów. W ten sposób osad nagromadza się i uniemożliwia prawidłową pracę silnika.

Offline

 

#5 13-06-2022 19:06:10

ony_zone
Jeszcze siÄ™ nie znamy
Zarejestrowany: 12-06-2022
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 3

Re: 1,6 FSI dziwny problem

Cyt.:
Silnik 1.6 FSI ma też seriÄ™ problemów na tle elektronicznym. Kierowcy mówiÄ… o ciÄ…gÅ‚ym Å›wieceniu siÄ™ kontrolki „check engine” - sytuacja jest na tyle permanentna, że osoby dÅ‚użej eksploatujÄ…ce auto przestajÄ… zwracać na niÄ… uwagÄ™. Z czego to może wynikać? Zdaniem specjalistów winne sytuacji może być np. stosowanie benzyny PB95. Zbyt niska wartość oktanowa sprawia, że zaczynajÄ… haÅ‚asować zawory, a ukÅ‚ad sterujÄ…cy może otrzymywać nieprawidÅ‚owe odczyty z czujników. Volkswagen rekomenduje tankowanie aut z silnikiem 1.6 FSI benzynÄ… PB98.

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL