trzeci5 napisał:
jeśli jeździłeś na oliwie bez normy do PD to całkiem możliwe że to odpowiada za złe parametry wtrysków,może wiesz jakie parametry mają wtryski,nie musisz wymieniać wszystkich na raz wtrysków,chociaż każdy będzie tak mówił że trzeba,z regeneracji bym zrezygnował i poszukał bym używek albo od razu bym poszukał coś wydajniejszego
Trzeci 5 a co masz na myśli wydajniejszego pisz jaśniej??.Jak pech to pech wczoraj poszedł mi przegub od lewego koła na szczęście na dziś ustawiłem się z mechanikiem przyjemnosc taka przegub i wymiana to koszt 400zł jakbym już w tym tyg mało wydał na Golfa:).
Offline
Mam problem wymieniłem ten przegub i dalej przy skręcaniu dziwne dziewki tarcia o tarcze lub ta osłona co jest za tarczami wygięła się i to morze ona obciera pomocy Trzeci 5
Offline
Wymiane przegubu zleciłeś Ty, czy mechanik sam zdiagnozował, że to przegub i wymienił? Jeśli mechanik, to troche bez sensu, bo wydałeś kase na (być może) niepotrzebny nowy przegub, a usterka wciąż występuje.
Sprawdz tarcze/klocki, czy lekko ze sobą współpracują i ewentualnie przyjrzyj się bliżej łożysku koła....
Offline
Turbo napisał:
Mam problem wymieniłem ten przegub i dalej przy skręcaniu dziwne dziewki tarcia o tarcze lub ta osłona co jest za tarczami wygięła się i to morze ona obciera pomocy Trzeci 5
zacznijmy od tego że przegub który jest wyeksploatowany wydaje charakterystyczny tyrkot przy ruszaniu ze skręconymi kołami w wczesnym stadium zużycia,to takie moje spostrzeżenie,ten hałas tylko podczas skręcania przy jeździe do przodu?podnieś przód auta do góry i poruszaj kołem góra dół jeśli będzie wyczuwalny luz to znaczy że łożysko do wymiany.Kilka razy miałem taki przypadek że między tarcze i jarzmo zacisku wpadł kamień i strasznie żempoliło mało prawdopodobne że u ciebie tez tak się stało ale warto sprawdzić,co do wydajniejszych wtrysków to miałem na myśli z mocniejszego TDI np.ARL
Offline
trzeci5 napisał:
Turbo napisał:
Mam problem wymieniłem ten przegub i dalej przy skręcaniu dziwne dziewki tarcia o tarcze lub ta osłona co jest za tarczami wygięła się i to morze ona obciera pomocy Trzeci 5
zacznijmy od tego że przegub który jest wyeksploatowany wydaje charakterystyczny tyrkot przy ruszaniu ze skręconymi kołami w wczesnym stadium zużycia,to takie moje spostrzeżenie,ten hałas tylko podczas skręcania przy jeździe do przodu?podnieś przód auta do góry i poruszaj kołem góra dół jeśli będzie wyczuwalny luz to znaczy że łożysko do wymiany.Kilka razy miałem taki przypadek że między tarcze i jarzmo zacisku wpadł kamień i strasznie żempoliło mało prawdopodobne że u ciebie tez tak się stało ale warto sprawdzić,co do wydajniejszych wtrysków to miałem na myśli z mocniejszego TDI np.ARL
Dokładnie jest tak rozkręciłem kolo i zauważyłem że klocek obciera o tarcze a dwa osłona za tarcza przy poruszaniu tarczy wydaje dziwny dźwięk,Jurasvip przegub zleciłem sam bo był mocny trykot jak wspomniał Trzeci 5 tak tak ten hałas jest podczas skręcania głownie w lewo oraz jazdy na wprost przy zwiększaniu prędkości morze już tarcze są słabe bo maja grubość 20.4mm wiec tez już prawie do wymiany w środę idę do znajomego mechanika wiec myślę ze to zdiagnozuje oraz usunie ta usterkę.
Offline
klocek obciera o tarcze? ale chodzi ci o okładzinę klocka czy o samą blachę klocka bo klocek (okładzina) cały czas dotyka tarczy i to jest normalne a nawet prawidłowe działanie układu chyba że muwisz o blasze to juz nie jest normalne chyba że okładzina już cała zużyta
Offline
Nie no okładzina klocka jest w porządku wymieniane były 10 tys km temu, więc już zgupiałem w środę idę do mechanika i będzie po problemie.Dzięki Jurasvip oraz Trzeci 5 za pomoc!!!!!!
Offline
Pasterz polec mi dobrego lakiernika u nas w regionie do pomalowania tej dokładki mojej???
Offline
Pytałem i u mnie oraz w najbliższej okolicy słabo robią dziś będę w RZ to się rozejrzę a jutro rano daje golfa na wymianę tarcz i klocków:).A co do tego obcierania to już rozwiązane trzeci 5 mechanik odgiął mi osłonę metalowa co jest umieszczona za tarczą i powodem była osiadająca się rdza oczyścił ja podbił przegląd i wszystko gra z amorkami z wymiana na chwile obecną się wstrzymuje bo przód amorki maja 80% i tył to samo.Oczywiście dzięki Pasterz za normalna odp zresztą jak zawsze a nie z pretensjami, to czekam na dniach na naklejkę z FORUM:D
Offline
Pamiętaj że ocena komputerowa (80% o której piszesz) nijak ma się do rzeczywistości, bywały przypadki, że komputer pokazywał sprawność amora na poziomie 70-80% a w rzeczywistości amor był do wymiany....
Offline
Wezmę twoje spostrzeżenie pod uwagę mechanika odrazu zrobił mi przegląd i sprawdzał czy się też leje z amortyzatorów więc są dobre na chwile obecną.
Offline
Dokładnie, zachowanie na drodze i ewentualne "bujanie" po rozchuśtaniu auta ręcznie... Można też przejechać przez zakręt z poprzecznymi nierównościami i wtedy mniej-więcej widać czy auto zachowało swój tor jazdy...
Offline
Turbo napisał:
trzeci5 napisał:
Turbo napisał:
Mam problem wymieniłem ten przegub i dalej przy skręcaniu dziwne dziewki tarcia o tarcze lub ta osłona co jest za tarczami wygięła się i to morze ona obciera pomocy Trzeci 5
zacznijmy od tego że przegub który jest wyeksploatowany wydaje charakterystyczny tyrkot przy ruszaniu ze skręconymi kołami w wczesnym stadium zużycia,to takie moje spostrzeżenie,ten hałas tylko podczas skręcania przy jeździe do przodu?podnieś przód auta do góry i poruszaj kołem góra dół jeśli będzie wyczuwalny luz to znaczy że łożysko do wymiany.Kilka razy miałem taki przypadek że między tarcze i jarzmo zacisku wpadł kamień i strasznie żempoliło mało prawdopodobne że u ciebie tez tak się stało ale warto sprawdzić,co do wydajniejszych wtrysków to miałem na myśli z mocniejszego TDI np.ARL
Dokładnie jest tak rozkręciłem kolo i zauważyłem że klocek obciera o tarcze a dwa osłona za tarcza przy poruszaniu tarczy wydaje dziwny dźwięk,Jurasvip przegub zleciłem sam bo był mocny trykot jak wspomniał Trzeci 5 tak tak ten hałas jest podczas skręcania głownie w lewo oraz jazdy na wprost przy zwiększaniu prędkości morze już tarcze są słabe bo maja grubość 20.4mm wiec tez już prawie do wymiany w środę idę do znajomego mechanika wiec myślę ze to zdiagnozuje oraz usunie ta usterkę.
TRZECI 5 jak zwykle miałeś racje przy dzisiejszej wymianie tarczy lewej na przedniej osi mechanik znalazł pomiędzy tarczą a klockiem starty już do połowy mały kamień.
Do modyfikacji:
Wymiana tarcz i klocków przód i tył firmy Ate.
Dzis jadę z tą dokładką do tyłu GTI na polakierowanie w kolorze autka jak zamontuje dodam nowe fotki tyłu do tematu, moja V zaczyna się prezentować coraz lepiej chociaż jeszcze trochę brakuje do efektu końcowego!!!!!!!!!!!!!
Offline
Dokładka oddana już do lakiernika ale w pon jadę na wakacje i odbiorę ją dopiero 2 września wiec wtedy będą fotki:)
Offline
Pasterz oraz Trzeci 5 jaki byście mi polecili wydech oraz ile by kosztowało obniżenie Golfa???
Offline
Turbo napisał:
Pasterz oraz Trzeci 5 jaki byście mi polecili wydech oraz ile by kosztowało obniżenie Golfa???
ja oczywiście polecam coś takiego jak ja mam możesz sobie zobaczyć w moim temacie klikając na zdjęcie poniżej,co do obniżenia to zależy jak nisko chcesz zejść i ile PLN chcesz wydać
Offline
trzeci5 napisał:
Turbo napisał:
Pasterz oraz Trzeci 5 jaki byście mi polecili wydech oraz ile by kosztowało obniżenie Golfa???
ja oczywiście polecam coś takiego jak ja mam możesz sobie zobaczyć w moim temacie klikając na zdjęcie poniżej,co do obniżenia to zależy jak nisko chcesz zejść i ile PLN chcesz wydać
Witaj no na sprężyny byłbym w stanie wydać te 600zł a tak myślę ze do 1000zł na to obniżenie jeszczee bym się szarpnął a ile kosztuje robocizna z zamontowaniem tych sprężyn???
Offline
za tysiaka można kupić używany gwint nawet ostatnio byl za 1200pln KW w1,za wymianę samych sprężyn ja biorę 150-200pln zależy w jakim aucie
Offline