Ogłoszenie

#1 29-12-2013 22:00:59

serj
Aktywny
Zarejestrowany: 08-10-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 117
Silnik/Moc: BKC/105

TUNING BKC

Chciałbym w tym wątku poznać Wasze opinie na temat tuningu silnika BKC.

Rozmawiałem z kolegą Korba, który wymodził piękny wynik ze swojego 1.9 i zainspirował mnie do dalszych działań.

1. Jakie turbo? (plusy i munusy)

Słyszałem, że z mniejszym lub większym bólem pasują turbiny z:

ASZ, ARL, BRD

2. Jakie pompki jeżeli myślimy o czymś więcej niż 180-190KM?

3. Co z katalizatorem i EGR?

4. Ile zniosą seryjne graty

Sprzęgło, dwumas?

5. coś więcej?

Offline

 

29-12-2013 22:00:59

VW REKLAMA
Google AdSense


#2 29-12-2013 23:16:22

trzeci5
On wie wszystko
Od: Skrzyszów
Zarejestrowany: 09-07-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 2179
Silnik/Moc: 159km i 343Nm/mało

Re: TUNING BKC

1. Jakie turbo? (plusy i minusy)
jeśli chodzi o turbo to ASZ odpada ja osobiście zdecydowałem sie na ARL jedynie co trzeba zmienić flansze na wydechu,turbo od BRD też można by wpakować ale musisz do nie kolektor od 1.9 dopasować bo one generalnie wychodzą bez kolektorów i mało tego sterowanie maję elektryczne więc przeróbka na gruszkę pneumatyczna nieunikniona a potencjał chyba niewiele większy niż ARL

2. Jakie pompki jeżeli myślimy o czymś więcej niż 180-190KM?
do 180KM dają rady seryjne zdrowe PD na większe moce pompki ARL ,BUK lub te co masz dać zregenerować i od razu zmienić końcówki na wydajniejsze
3. Co z katalizatorem i EGR?
kat do usunięcia a EGR do wywalenia po wcześniejszym usunięciu go z mapy

4. Ile zniosą seryjne graty
ponoć w granicach 200KM

Sprzęgło, dwumas?
przy sprzęgle 228 sensownym rozwiązaniem jest zmiana na zestaw ze sztywnym kołem,gdyby z jakiś przyczyn zaczęło ślizgać to tarcza do okucia okładzina organiczna i docisk do wzmocnienia lub jakiś inny wynalazek,sporo na ten temat w sieci jest
5. coś więcej?
przy większej mocy dobrze by było pomyśleć też o hamulcach


>>>>>> Click on a photo <<<<<<<<
http://imageshack.us/a/img685/7122/podpisyn.jpg

Offline

 

#3 30-12-2013 17:40:44

korba
On wie wszystko
Od: Kepno
Zarejestrowany: 26-10-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 594
Silnik/Moc: 1.9/178

Re: TUNING BKC

Tak jak Ci trzeci napisał najlepszą opcja jest turbo Arl bez kombinacji i cudowania z kolektorami.Masz świetna reakcje na gaz i  moc ktora fajnie już pcha golfa:)Nasze sprzegła są liche ale najgorsze że nie ma złotego sensownego środka poza zmiana skrzyni i  dwumasa 240 mm.Jak Ci zależy na dobrym momencie powiedzmy powyżej 350-360 niutków to jednomas ale ma on też swoje minusy.Ja miałem komplet sztywny przygotowany ale zrezygnowałem:D No heble słabe przydałyby sie 312 mm:)

Offline

 

#4 05-11-2015 10:43:12

tereniaa
Zbanowany
Zarejestrowany: 14-01-2015
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 27

Re: TUNING BKC

A warto inwestować w nowy system gps? Kliknij. Myślisz, że to poprawi jakość jazdy?

Offline

 

#5 16-02-2018 07:36:09

mare344h
Jeszcze się nie znamy
Zarejestrowany: 16-02-2018
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1

Re: TUNING BKC

według mnie takin tuning obecnie jest bardzo ważny dla człowieka i auta

_________________________________________________
prowadzenie facebooka gdańsk

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL