Cześć!
Moja (w sumie to mojej żony), ale to też w rodzinie:
2009 (odebrana 27 czerwca) Volkswagen Jetta TDI - 4-drzwiowa, z bagażnikiem, Odbierana była z 81 milami na liczniku, dziś przekroczyłem 10 tysięcy (16 tysięcy kilometrów), w 9 miesięcy i parę dni.
Kolor zewn.: Salsa czerwony
Kolor wewn.: Beżowy
Silnik/Moc: 2.0 litra TDI, 140 HP.
Wyposażenie seryjne:
16" Bioline alu felgi
Podgrzewane przednie siedzenia
Podgrzewane spryskiwacze
Automatyczne szyby, lusterka, zamki i siedzenie kierowcy
Elektronicznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Tempomat
Elektro-mechaniczne wspomaganie kierownicy
Przednie i tylne chodniczki
Tylna kanapa dzielona w stosunku 40/60
Podwójny wydech
Tarczowe hamulce z przodu i z tyłu
Niezależne zawieszenie z tyłu
ABS, ASR, EBD, ESP, TPMS
Skóro-podobne (V-Tex) siedzenia
Skórzana kierownica i skórzana manetka zmiany biegów
Automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzegłem DSG
Antena wbudowana w tylnÄ… szybÄ™
RNS-510 z MP3, radiem satelitarnym (Sirius), satelitarną informacją o korkach i 6-CD zmieniaczem, złączem do iPoda i 8 głośnikami
Chromowane obramowanie okien
Wielofunkcyjna kierownica
MFA+
Wtyczka do prądu (115V), standard w USA, świetna sprawa do laptopa i ładowarki do komóry
Od tamtej pory dodane:
Tylny spoiler (OEM)
Bluetooth do telefonu (OEM), z możliwością A2DP
Wielki gumowany chodniczek do bagażnika z zaczepami na rzepy - Gorilla Gear Trunkliner
Zimowe chodniczki (OEM)
Chlapacze (OEM)
Tzw. europrzełącznik do świateł - chromowany, z trzema pozycjami i włącznikiem świateł przeciwmgielnych (OEM, ale od Passata)
Europejskie podgrzewane lusterka - ze zmiennym kątem widzenia - załamujące obraz do tyłu - (OEM)
¦wiatła przeciwmgielne (OEM)
Stalowe końcówki rur wydechowych
Planowane (najbliższy rok-dwa, w zależności od gotówki):
Euro-światła tylne (LEDy) (OEM)
LEDowe światła do jazdy dziennej, obrysowujące i oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu (ZIZA)
Xenony z przodu (Hella? OEM?)
Sportowe zawieszenie (OEM), opuszczę samochód o jakieś 1-1.5 cm
18-calowe alufelgi Vision? Karthoum? Goal? (OEM)
Europejski schowek na napoje (zasuwany) (Euro-OEM)
Hamulce od Golfa GTI (większe tarcze) (OEM)
Czujnik parkowania (tył? przód?) (OEM)
Tylna zasłona przeciwsłoneczna (OEM)
Mam nadzieję, że mnie oszczędzicie, że to jednak nie Golf ale brat bliźniak - Jetta.
Parę zdjęć:
Offline
Autko konkretne, xenonów nie ma czy na USA nie robią? Jak dla mnie, pierwsze co bym zrobił to zwiększył rozmiar kółka i zniżył profil opony. Widzę, że w Stanach też ludzie zaczęli jeździć dieslami, to się chwali
Offline
pierwszy golf z bagażnikiem na forum:) Piękny samochód. Co Cię w USA skłoniło do kupna akurat diesla i akurat vw? Nie lepiej byłoby kupić sobie 3 tonową V8 ?
Offline
Hehehe, nie no, akurat xenony w Jetce sa tylko w wersji GLI i to tez w jakims opcjonalnym pakiecie... W ogole TDI jeszcze jest malo znane, z tego, co rozmawialem ze znajomym dealerem, to powiedzial mi, ze Jetta, Jetta SportWagen, a od 2010 Golf VI TDI to strzaly w dziesiatke. Wszystko schodzi na pniu. A co mnie sklonilo? Hm, milosc do niemieckich samochodow, moment obrotowy (zona przesiadla sie z 3.5L Nissana), w ogole, za moimi namowami zonie sie spodobal.
A co do 3 tonowych V8-ek - eeee, chyba juz tylko jakas Toyota Tacoma iForce - V8 5.7L bo tak to nawet Mustangi i Corvette'y maja miec doladowane V6 pod maskami.
Pozdrawiam wszystkich i przepraszam za brak polskich znaczkow (pisze z pracy!)
Ostatnio edytowany przez dandanio (01-04-2010 02:51:03)
Offline
No Jettka jak się patrzy, co nowe to od razu widać Jak mógłbyś to zrób z jedną fotę wnętrza, na Europe to przeważnie w ciemnej skórze robili a jasna moim zdaniem większej elegancji nadaje.
Offline
Piekna ta twoja jetta
Offline
Dzieki Panowie. Zony, zony, nie moja. Aczkolwiek czesto zamieniamy kluczyki, bo samochod naprawde przyjemnie sie prowadzi!
Offline
To już golfa się fajnie nawet prowadzi a taką jettkę to pewnie bajka, układ kierowniczy ten sam ale auto dłuższe, gabarytowo większe więc pewnie bardziej płynie po drodze.
Offline
Pawel napisał:
No Jettka jak się patrzy, co nowe to od razu widać Jak mógłbyś to zrób z jedną fotę wnętrza, na Europe to przeważnie w ciemnej skórze robili a jasna moim zdaniem większej elegancji nadaje.
Spoko, zrobię, tylko artystkę w plener zabiorę. Może w weekend się uda. Po robocie ciemno szybko się robi i światło kiepskie. W sobotę ma być słonecznie i ciepło...
Offline
Offline
Jasne wnętrze - SUPER! Teraz tak, patrz co parę tysięcy km na kierownicę czy się nie wyciera, ja mam identyczną przebiegu mam 126 tys km i już zaczyna się powoli wycierać. Co do oznaczenia silnika to CBE typowo... nieeuropejski silnik. Wychodzi na to, że zaczęli je montować niedawno. Nie wiesz czy to jest silnik na Pompowtryskach czy Common-Rail?
Offline
Mati napisał:
Jasne wnętrze - SUPER!
Nam tez sie podoba - mam w obydwu samochodach i swietnie wygladaja (oba zona wybierala).
Mati napisał:
Teraz tak, patrz co parę tysięcy km na kierownicę czy się nie wyciera, ja mam identyczną przebiegu mam 126 tys km i już zaczyna się powoli wycierać.
No to nieciekawie. Chce wymienic na nowa multifunkcyjna kierownice skorzana z Golfa - ale jej cena (z poduszka) jest zaporowa - to prawie $1000 (z instalacja!)
Mati napisał:
Co do oznaczenia silnika to CBE typowo... nieeuropejski silnik. Wychodzi na to, że zaczęli je montować niedawno. Nie wiesz czy to jest silnik na Pompowtryskach czy Common-Rail?
To jest juz common rail - tak pisza w specyfikacjach samochodu i w ksiazce. Tego trzeba sie wiec trzymac.
Offline
No tak, stąd ta nasza niewiedza na temat tego silnika, nawet w internecie bardzo mało informacji o tej jednostce, znalazłem tylko artykuł gdzie było napisane, że CRs są wprowadzane do Ameryki Północnej na dużą skalę, ponieważ są dużo mniej surowe dla środowiska.
Offline
Zastanawiam się nad większym VW i nie wiem czy Passat czy Jetta. Golf jest całkiem niezły a jetta to chyba taka większa krewna więc może jetta, z drugiej strony passat jest większy i podobno bardziej komforowy niż jetta, i weź bądź tu mądry. Twoja jettka przednia ale w Polsce na takim wypasie to trzeba będzie dać coś pod 100 tysięcy.
Offline
Hm... Jettka jest wieksza, tylko w bagazniku , bo w srodku jest dokladnie tyle samo miejsca. Z tego powodu wlasnie wzielismy Jette. Passat (i CC) sa juz za drogie (przynajmniej tutaj) a w srodku nie sa (duzo) wieksze, zauwazylem tylko roznice w szerokosci podlokietnikow. Nie wiem jak w PL, ale polecilbym Ci poszukac gdzie indziej. Moze A4?
Offline
Jeden z najbardziej udanych modeli vw. Co do ciebie deryl to może zamiast paska czy jetty jakieś "BI EM DABLJU"? 530 albo nawet 320D. Udane auta. Pozdrawiam
Offline
Zazdroszczę takiego pięknego auta. ¦liczna ona
Offline