Ogłoszenie

#1 12-01-2014 14:06:21

JohnTitor
Aktywny
Od: Zamość
Zarejestrowany: 12-01-2014
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 81
Silnik/Moc: BKC++

[MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witam wszystkich.
Witam nazywam się Marcin i pochodzę z Zamościa. Przez dwa lata bujałem się A3 8L. Auto fajne ale stare. Postanowiłem je zmienić.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/42/51du.jpg

Plan był taki że będzie kolejne Audi. Bardzo chciałem kupić A4 B6 Avant w jakiejś fajnej wersji wyposażenia tylko i wyłącznie z silnikiem 130KM. Jednak po ponad dwóch miesiącach szukania przyzwoitego auta postanowiłem z rozsądku wybrać coś innego ale również z grupy VAG. Były przymiarki do leona, octavii, nawet do S3 jednak przez przypadek trafił się bardzo fanie wręcz przesadnie zadbany gofer. Pomyślałem dlaczego nie golf. W ten sposób kupiłem auto którego nie brałem nawet pod uwagę jednak tej decyzji nie żałuję.

Auto na początku wyglądało tak.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/849/goxt.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/819/ic20.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/194/54hl.jpg

Model: MK5 w wersji Trend
Silnik: 1.9 TDI BKC 105KM
Skrzynia: GQQ 5B
Kolor: LO41
Zawieszenie: seria jest gwint
Wnętrze:  Trendline teraz Trend++
Koło:  seria teraz jest 18"
Audio: RCD 300 + 6 głośników

Jak do tej pory zrobiłem:

Silnk
-montaż turbo Garrett GV1749V z ASZ
-wywalenie odmy na zewnątrz
-wycięcie kata
-chłodnica oleju z BKD
-chiptuning by ceglarz 158@330
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/850/2ovh.jpg
-zamontowanie downpipa 2,75'' by RafałVW
-owinięcie DP szmatą
-Map Sensor ARL (038 906 051 C)
-jednomas i zestaw sprzęgła Sachs z G60
-kolejny program od Gruchy
http://i1031.photobucket.com/albums/y376/easyrider85/7d450b3a-992c-4e63-aca4-9bb42fe6886e_zpsa0c2ff7b.jpg
-wydech 2,5'' na jednym tłumiku
I tym modem ostatecznie kończę modyfikacje tego silnika.


Zawieszenie i Hamulce
-tani, nisko budżetowy, chińsko-niemiecki gwint z dwuletnią gwarancją
-pełne tuleje wahaczy z Ibizy Cupry
-alufelgi VW Champion 7,5Jx18" et40
-opony Nankang Ultra 225/35
-zaciski w RAL 3020
-tylne kąty na 2.8'
-wywalenie tylnej regulacji i odboii
-heble R32 pomalowane w pomarańcz
-koła repliki CCW w rozmiarze 18x8,5J ET42 i 18x9,5J ET45
-opony Nankang przód 215/35 i tył 225/35
-dystanse tylne 10mm
-tylne kąty 3,5'

Środek
-wygłuszenie drzwi matami STP
-wymiana głośników na zestaw Powerbass
-podłączenie adaptera aux in pod ori radio
-mieszek ze skóry perforowanej
-nakładki za pedały
-podłokietnik
-kierownica MK6
-skórzana gałka  biegów
-choinka wunder baum
-przednia lampka Ambiente
-skórzane fotete GT
-czarny sufit i słupki

Body-kit
-przyklejenie tablic rejestracyjnych.
-montaż dokładki individual.
-montaż pakietu GTI na tył. Ori dokładka i lotka. Dokładka została pomalowana w kolor a wytłoczenie strukturą.
-końcówki wydechu z AMG
-tylne lampy w czarnej folii
-przeciwmgielne w żółtej folii
-znaczki w czarny plasti lak
-przedni zderzak na gładko i lampki obrysowe z Golfa MK4
-patent z chowaną tablicą


Plany:
-jakieś radio 2DIN
- i inne pierdoły o których zapomniałem

Sezon 2014
http://i1031.photobucket.com/albums/y376/easyrider85/1bc3d7b6-6ebc-4cc7-a1ae-787ce6a16cea_zps2ee301ca.jpg

http://i1031.photobucket.com/albums/y376/easyrider85/0221ccfb-7d0e-4cbb-98de-3f108b2d8dbf_zpse9770428.jpg

Sezon 2015
http://i1031.photobucket.com/albums/y376/easyrider85/bd291313-93d4-4760-b0de-beab4087c866_zpsju0pmsgv.jpg
http://i1031.photobucket.com/albums/y376/easyrider85/a35baffe-c3c8-4982-9a82-7e0816376b01_zpsxrgv72su.jpg

Temat cały czas się buduje wiec bedę go systematycznie aktualizował.
Pozdro

Ostatnio edytowany przez JohnTitor (19-08-2015 00:06:26)


Koło i gleba i nic mi więcej nie potrzeba.

Marcin

Offline

 

12-01-2014 14:06:21

VW REKLAMA
Google AdSense


#2 12-01-2014 14:44:46

jarus1910
Specjalista
Od: Stargard szcz
Zarejestrowany: 28-11-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 423
Silnik/Moc: BKD/140

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witam Cie na forum i powodzenia w dalszych modach gofra smile

Offline

 

#3 12-01-2014 14:58:15

trzeci5
On wie wszystko
Od: Skrzyszów
Zarejestrowany: 09-07-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 2179
Silnik/Moc: 159km i 343Nm/mało

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witam ładne MK V ciekawie się zapowiada,jak na razie wszystkie zmiany na plus,dlaczego od razu nie dałeś turbiny od ARL,co do felg 18-stek to dobry wybór co do wielkości może cie interesują BBS RS II?


>>>>>> Click on a photo <<<<<<<<
http://imageshack.us/a/img685/7122/podpisyn.jpg

Offline

 

#4 12-01-2014 15:07:54

pabloo8600
Aktywny
Od: Andrychow
Zarejestrowany: 23-01-2013
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 104
Silnik/Moc: 1.9/105

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witaj
Super mody. fajnie sie prezentuje czekamy na foty po nastepnych modach.
Fajnie ze czarny tez taki kolor chcialem

trzeci5 widze ze kazdemu oferujesz fele


1.9 TDI 105KM BKC

Offline

 

#5 12-01-2014 15:17:49

trzeci5
On wie wszystko
Od: Skrzyszów
Zarejestrowany: 09-07-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 2179
Silnik/Moc: 159km i 343Nm/mało

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

pabloo8600 napisał:

Witaj
Super mody. fajnie sie prezentuje czekamy na foty po nastepnych modach.
Fajnie ze czarny tez taki kolor chcialem

trzeci5 widze ze kazdemu oferujesz fele

oferuje bo mam do sprzedania


>>>>>> Click on a photo <<<<<<<<
http://imageshack.us/a/img685/7122/podpisyn.jpg

Offline

 

#6 12-01-2014 16:54:51

Turbo
Specjalista
Od: Nowa Dęba
Zarejestrowany: 15-06-2013
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 393
Silnik/Moc: 1.9 TDI 121km 304 Nm

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witam

Bardzo ładny golfik zadbany:)

Offline

 

#7 12-01-2014 17:16:25

JohnTitor
Aktywny
Od: Zamość
Zarejestrowany: 12-01-2014
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 81
Silnik/Moc: BKC++

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witam dziękuje za ciepłe przyjęcie.
Co do turbo wybrałem ASZ tylko dlatego że seryjne sprzęglo jest słabe i nie chce mi się go zmieniać  na jednomas. Planów co do auta jest dużo. Oby mi chęci starczyło. Najpierw założę glebę a dopiero później koło. Kolego Trzeci5 wyślij mi priva z ceną za to koło.

Ostatnio edytowany przez JohnTitor (12-01-2014 17:16:50)


Koło i gleba i nic mi więcej nie potrzeba.

Marcin

Offline

 

#8 12-01-2014 17:42:42

serj
Aktywny
Zarejestrowany: 08-10-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 117
Silnik/Moc: BKC/105

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Śliczny golfik, gratulacje.

No i zadałeś mi klin tym turbo z ASZ.

Offline

 

#9 12-01-2014 18:14:59

JohnTitor
Aktywny
Od: Zamość
Zarejestrowany: 12-01-2014
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 81
Silnik/Moc: BKC++

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

serj napisał:

Śliczny golfik, gratulacje.

No i zadałeś mi klin tym turbo z ASZ.

Podobno ASZ lepiej wstaje od ARL.smile
Kolo który mi robił program mowił że gdyby nie sprzęgło mozna ty zrobić nawet 175km. Ale wolałem jakiś lajtowy program by nie martwić się czy po którymś tam sprincie spod świateł dwumas nie powie papa.


Koło i gleba i nic mi więcej nie potrzeba.

Marcin

Offline

 

#10 12-01-2014 18:27:16

serj
Aktywny
Zarejestrowany: 08-10-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 117
Silnik/Moc: BKC/105

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

JohnTitor napisał:

serj napisał:

Śliczny golfik, gratulacje.

No i zadałeś mi klin tym turbo z ASZ.

Podobno ASZ lepiej wstaje od ARL.smile
Kolo który mi robił program mowił że gdyby nie sprzęgło mozna ty zrobić nawet 175km. Ale wolałem jakiś lajtowy program by nie martwić się czy po którymś tam sprincie spod świateł dwumas nie powie papa.

No własnie zdania na ten temat są podzielone (zapraszam do tematu na temat tuning silnika BKC). W tej chwili mam na serii i po programie jakieś 130KM i trochę się zastanawiam czy dołożenie 30KM za tyle kasy, to gra warta świeczki czy może nie doinwestować jeszcze trochę w ARL i nie pozostawić sobie szansy na dalsze mody (wtryski, jednomas) i bicie w kierunku 180-200KM.

Ostatnio edytowany przez serj (12-01-2014 18:36:49)

Offline

 

#11 12-01-2014 19:53:01

JohnTitor
Aktywny
Od: Zamość
Zarejestrowany: 12-01-2014
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 81
Silnik/Moc: BKC++

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Turbo które mam zamontowane teraz w aucie jest regenerowane. Stare musiałem mu odesłać. Miałem do wyboru  albo turbo BKC albo ASZ. Więc wybrałem asz.
Pany tak przeglądam forum i mam małe pytanie jak wygląda montaż kierownicy z MK6 do MK5. Zwykłej kiery bez multifuntcji. Trzeba instalować jakiś dodoatkowy moduł w aucie czy montaż jest P&P??????????????


Koło i gleba i nic mi więcej nie potrzeba.

Marcin

Offline

 

#12 12-01-2014 21:43:53

Turbo
Specjalista
Od: Nowa Dęba
Zarejestrowany: 15-06-2013
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 393
Silnik/Moc: 1.9 TDI 121km 304 Nm

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

JohnTitor napisał:

Turbo które mam zamontowane teraz w aucie jest regenerowane. Stare musiałem mu odesłać. Miałem do wyboru  albo turbo BKC albo ASZ. Więc wybrałem asz.
Pany tak przeglądam forum i mam małe pytanie jak wygląda montaż kierownicy z MK6 do MK5. Zwykłej kiery bez multifuntcji. Trzeba instalować jakiś dodoatkowy moduł w aucie czy montaż jest P&P??????????????

Jeśli jest zwykła bez przycisków to podejdzie Ci normalnie ja montował w swoim multifunkcyjną to już było z tym więcej zabawy.Multifunkcyjną też byś normalnie zainstalował ale by Ci nie działały żadne przyciski.

Offline

 

#13 12-01-2014 21:57:11

trzeci5
On wie wszystko
Od: Skrzyszów
Zarejestrowany: 09-07-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 2179
Silnik/Moc: 159km i 343Nm/mało

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

niby czemu turbo asz miało by wcześniej stawać niż arl? te turbiny różnia sie jedynie wałkiem w arl jest grubszy i przez co można je bardziej kręcić,poza tym mogłeś wstawić turbo arl i ograniczyć ja programowo i mieć zapas na przyszłość ale to tylko moje zdanie każdy robi jak uważa.Co do regenerowanych turbin to podchodze do nich z dystansem bo one są zamulane po to aby wytrwać gwarancje i kilka takich zakładałem i okazało się że auto było słabsze powodem była regenerowana turbina,


>>>>>> Click on a photo <<<<<<<<
http://imageshack.us/a/img685/7122/podpisyn.jpg

Offline

 

#14 12-01-2014 23:46:08

korba
On wie wszystko
Od: Kepno
Zarejestrowany: 26-10-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 594
Silnik/Moc: 1.9/178

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Turbo ASZ wstaje tak samo jak ARL!Arl nie ma wyżłobienia na wałku i 2 mm wiekszą cześć zimna.Moment bardziej szkodzi dwumasie niż moc.Wykres mi sie nie podoba i jest strasznie pofalowany coś tu niedomaga moim zdaniem.Masz 2 odcienie plastiku na desce,czemu?Jak nie bedzie szalał big_smilebig_smile to dwumas da rade poza tym fajne autko i plany zacne:)

Ostatnio edytowany przez korba (12-01-2014 23:54:16)

Offline

 

#15 13-01-2014 11:03:41

JohnTitor
Aktywny
Od: Zamość
Zarejestrowany: 12-01-2014
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 81
Silnik/Moc: BKC++

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Jeśli jest zwykła bez przycisków to podejdzie Ci normalnie
Kostki i podłączenie poduszek w MK5 i 6 jest takie samo??? Chciałbym wieedzieć od razu, bo jak jest dużo z tym zabawy to nawet nie bede zmieniał kierownicy.

Co do regenerowanych turbin to podchodze do nich z dystansem
Na początku chciałem kupić używkę ale co jest warta używka za 600zł, pewnie nic. I kupiłem regenerowaną z Kingsoftu.

.Masz 2 odcienie plastiku na desce,czemu?
Nie wiem tak po prostu jest.

Wykres mi sie nie podoba i jest strasznie pofalowany coś tu niedomaga moim zdaniem.
Logi wyszły dobrze. Co do programu to widać kto go pisał. Nie miałem innego wyboru. Do reszty konkurencyjnych chiptunerów mam daleko. Na lubelszczyźnie są tylko dwie hamownie, wyboru niestety nie ma.

Jak nie bedzie szalał big_smilebig_smile to dwumas da rade poza tym fajne autko i plany zacne:)
Jezdzę stylem emeryckim:D


Koło i gleba i nic mi więcej nie potrzeba.

Marcin

Offline

 

#16 14-01-2014 21:22:14

zbycho74
Zasłużony
Od: NKE
Zarejestrowany: 22-04-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 167
Silnik/Moc: BRU/90KM

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witaj,smile no i cóż tu mówić,hmm  Każdy Golf jest fajny-ładny. Życzę bezawaryjności i sukcesów w modach. smile I trochę zmian trzeba. cool

Offline

 

#17 14-01-2014 22:55:04

JohnTitor
Aktywny
Od: Zamość
Zarejestrowany: 12-01-2014
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 81
Silnik/Moc: BKC++

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

zbycho74 napisał:

I trochę zmian trzeba. cool

Zmiany będą, już niedługo zaczynam od środka. Będzie kiera od mk6. Pozdro


Koło i gleba i nic mi więcej nie potrzeba.

Marcin

Offline

 

#18 02-02-2014 12:15:32

JohnTitor
Aktywny
Od: Zamość
Zarejestrowany: 12-01-2014
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 81
Silnik/Moc: BKC++

Re: [MK5] Fuckin Daily by JohnTitor

Witam wszystkich. Auto ma się dobrze i dzielnie znosi zimę na Zamojszczyźnie. Coś tam się modzi ale o tym napiszę wkrótce. ostatnio kupiłem nakładki na pedały i podstopnicę. Podziękowania dla kolegi Zbycho74. Zostały już zamontowane w aucie ale brak foto.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/823/8kpf.jpg

Teraz pytanie czy warto kupić tani gwint z allegro???? Ma ktoś z nim doświadczenie????


Koło i gleba i nic mi więcej nie potrzeba.

Marcin

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL