małe zmiany.. zamontowałem kompletny wydech firmy ULTER.. autko na hamowni pokazało 131 KM i 213 NM, nie wiem czy to dzięki wydechowi czy seryjnie miał trochę więcej.. ) brzmi pięknie
) pozdrawiam wszystkich
Offline
2100 zł, z montażem.. wydech jest zrobiony od kolektora po końcowy tłumik, cena spora, ale warto naprawdę.. dziś zamontowałem, nie jeździłem jeszcze dużo, ale jak na razie wydaje mi się, że troszkę jest żwawszy.. może to emocje, nie wiem, a może faktycznie dostał parę kucyków.. natomiast dźwięk jest piękny
Offline
Tutaj jest krótki filmik, jeśli ktoś chce posłuchać jak gra Ulter, to zapraszam
http://www.youtube.com/watch?v=rdHGaIMfIF8
Offline
fajne wozidło a dowód rejestracyjny jeszcze masz? bo kółka trochę wystają i "władza" może się czepiać
Offline
mam.. wiem że wystają, już to zmieniłem.. zdjąłem dystanse, obecnie chowają się ładnie pod nadkolami, także myślę, że panowie niebiescy nie będą mieli do czego się doczepić..
Offline
raz zostawilem alu na zime,zostaly zmasakrowane przez sol
Offline
ja co roku zmieniam koła przed zimą, wiem co potrafi sól zrobić z felgami, tak więc domyślam się jak musiały wyglądać po zimie.. ciekawi mnie natomiast to, że stalówki które mam na zimę są już w paru miejscach nadgryzione przez rdzę.. mają dopiero dwa lata, dwie zimy za sobą, i już je rdza gryzie.. dziwne to jest trochę, macie może podobny problem?
Offline
Ja jeżdżę w zimę na alu, na rantach klar sobie schodzi, ogólnie kilka wżerów jest, ale nie zależy mi bardzo na tych felgach, może na wiosnę gruntowną polerkę zrobię.
Offline
Wszystko zależy od podejścia, jeśli masz felgi, na których Ci nie zależy, to zrozumiałe.. co innego nowe alusy, w dodatku z polerowanym rantem.. sam fakt, że musisz dać sporo kasy za felgi skłania do zmiany kół.. kolejna sprawa to fakt, że mam zimówki w komplecie (felgi i opony), więc sam sobie zmieniam przed sezonem, wystarczy lewarek, klucz i trochę czasu.. w serwisie musisz dać min. 40 zł za zmianę opon i wyważenie.. tak więc wszystko przemawia za zmianą w moim przypadku
Offline
Marco napisał:
więc sam sobie zmieniam przed sezonem, wystarczy lewarek, klucz i trochę czasu.. w serwisie musisz dać min. 40 zł za zmianę opon i wyważenie.. tak więc wszystko przemawia za zmianą w moim przypadku
No tak, ale po zmianie kol dobrze jest zrobic zbieznosc. To tez sam robisz?
Offline
Nie.. a Ty robisz? Czy zmiana kół grozi "rozjechaniem" zbieżności? Sprawdzam co jakiś czas stan opon.. nawet jeśli zamienisz opony letnie na zimowe, na tych samych felgach, to po tym zabiegu musiałbyś sprawdzić zbieżność.. za każdym razem? bez jaj.. jeśli opony się równomiernie zdzierają, to jest OK.. mylę się?
Offline
Kontrola zbieznosc nie jest konieczna, chyba ze miales kraweznik lub zaspe. Jesli czujesz drzenie na kierownicy przy okreslonej predkosci wtedy dobrze jest ponownie wywazyc kola.
Offline
bubude napisał:
Kontrola zbieznosc nie jest konieczna, chyba ze miales kraweznik lub zaspe. Jesli czujesz drzenie na kierownicy przy okreslonej predkosci wtedy dobrze jest ponownie wywazyc kola.
jestem tego samego zdania.. w poprzednim Golfie (obecnie ma 11 lat) zbieżność robiłem może 2-3 razy, już dokładnie nie pamietam, wiem że raz właśnie po krawężniku.. natomiast, jeździłem kiedyś Polo, po wypadku, i co roku się rozjeżdżała, autko było już felerne po rozbiciu.. wydaje mi się, że w "zdrowym" wozie nie powinno się nic dziać ze zbieżnością, pod warunkiem że się nie jeździ po krawężnikach itp..
Ostatnio edytowany przez Marco (13-01-2011 18:07:43)
Offline