Ogłoszenie

#1 23-03-2009 19:30:46

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Pewnie nie jeden z Was zastanawiał się czasami-fajnie jakbym miał kabel Vag, sam bym sobie ten błąd skasował. Dlatego w tym temacie dyskutujemy na temat kabli, które obsłużą nasz samochód.

Offline

 

23-03-2009 19:30:46

VW REKLAMA
Google AdSense


#2 23-03-2009 19:41:54

Mati
Ekspert
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 292
Silnik/Moc: EVO IX

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

http://www.viaken.pl to strona ,na której można znaleść wiele ciekawych informacji odnosnie diagnostyki Vag, kabli itp.

Offline

 

#3 13-06-2009 12:01:16

Maniek04
Aktywny
Zarejestrowany: 08-06-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 55

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Z tego co słyszałem "nie profesionalnymi" urządzeniami można ładnie nabałaganic w komputerze... A wiec ja sie nie dotykam...

Offline

 

#4 13-06-2009 13:06:20

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Maniek04 napisał:

Z tego co słyszałem "nie profesionalnymi" urządzeniami można ładnie nabałaganic w komputerze... A wiec ja sie nie dotykam...

Kazdym kablem mozna nabalaganic. Nieoryginalnym mozna spokojnie kasowac, sprawdzac bledy.

Offline

 

#5 13-06-2009 18:15:42

Maniek04
Aktywny
Zarejestrowany: 08-06-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 55

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Słyszałem o takim przypadku ze kolesiowi klucze zakodowane wykasowało z komputera przez taką zabawe... I troche kosztów miał.

Offline

 

#6 13-06-2009 18:18:01

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Mozliwe, tylko, ze musial zaglebic sie bardziej w programie bo samo kasowanie bledow nie jest niczym strasznym i zbyt trudnym.

Offline

 

#7 12-08-2009 23:49:32

kamil92
Jeszcze się nie znamy
Od: łódzkie
Zarejestrowany: 28-07-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 4

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Panowie to napiszcie w końcu jaki kupić kabel do diagnostyki (mam golfa rok 2005)?


Golf MK5 Comfortline 2005r. 1.9TDI BKC

Offline

 

#8 24-09-2009 16:53:43

Mati
Ekspert
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 292
Silnik/Moc: EVO IX

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Wiec tak kolego. Musisz kupic kabel z obsluga szyny CAN. http://allegro.pl/item744169733_interfe … r_1_4.html

Offline

 

#9 25-10-2009 14:07:05

xzbit00
Szeregowy
Zarejestrowany: 25-03-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 25

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Mati napisał:

Wiec tak kolego. Musisz kupic kabel z obsluga szyny CAN. http://allegro.pl/item744169733_interfe … r_1_4.html

Wiec tak, co z golfami V z np 2003/2004 roku? Przecież CAN wchodziła w 2005.

Offline

 

#10 11-12-2009 00:25:11

andrew
Aktywny
Zarejestrowany: 22-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 91

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

xzbit00 napisał:

Mati napisał:

Wiec tak kolego. Musisz kupic kabel z obsluga szyny CAN. http://allegro.pl/item744169733_interfe … r_1_4.html

Wiec tak, co z golfami V z np 2003/2004 roku? Przecież CAN wchodziła w 2005.

Niewazne, can NA 100% obsłuży Twój samochód

Offline

 

#11 04-02-2010 14:42:28

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

CAN obsłuży takie urządzenia jak abs, esp, poduchy i inne związane z elektroniką rzeczy, natomiast samo połączenie z silnikiem nie wymaga cana na zwykłym kablu powinno pójść, wiem to z doświadczenia bo nie mam kabla na canie a miałem błędy w sterowniku silnika związane ze spadkiem napięcia, z małym przekonaniem podłączyłem i poszło.

Offline

 

#12 06-04-2010 22:15:45

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Dla usystematyzowania wiedzy odnośnie kabli zamieszczam opis Matiego oraz Dandania z innego wątku
Najlepsze to  VCDS, który obsługuje wszystko ,VCP, który obsługuje nowsze auta ale jest trochę tańszy. Na allegro znajdziesz za 100zł ale taki do niczego się nie nadaje. Popatrz tutaj:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1624959.html - myślę, że ten mógłby się już nadawać, do tego program vag-com ściągnąć lub vcds i można się bawić. Pozostałe dwa poniżej to pełne zestawy ale jak widać koszt niemały, fakt, że masz 100% pewności, że nie rozkoduje ci nic sam z siebie.
http://www.vcds.pl/?mod=sklep&item=8
http://www.vag-tech.pl/95085.html

VCDS 908 można również nabyć tutaj:
http://www.dandebiz.com/vcds-vag-9081-u … p7858.html

Offline

 

#13 07-04-2010 03:56:10

dandanio
Ten, który kieruje
Od: USA
Zarejestrowany: 29-03-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 373
Silnik/Moc: 2.0 TDI CR 140 hp

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

To jak juz kupisz/dostaniesz w swoje lapki VAG-COMa/VCDS (albo jak chcesz zobaczyc, co mozna zrobic (miedzy innymi) z tymi urzadzeniami:
http://dpham00.info/gti/vagcom/vagcom%2 … %20mkv.pdf
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Golf5.html
http://www.swankmonkey.com/vw/jetta/2006/ecu_recode/

po polsku:
CIEKAWY BLOG/FAQ - koles ma wypas Jette i robi duzo dziwnych rzeczy z VAGiem. Poszukaj Wylaczanie dziennych swiatel, Kontrolka niezapiętych pasów, Doświetlanie zakrętów i pare innych na stronie.smile


I na koniec cos dla zaawansowanych:


Kodowania po angielsku

Pozdrawiam i jak masz jakies pytania to wal na forum. VAGa uzywam juz pare miesiecy i postaram sie odpowiedziec na tyle na ile umiem.

Offline

 

#14 08-04-2010 13:04:40

Rafi
Szeregowy
Zarejestrowany: 24-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 28

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Panowie, mógłby ktoś życzliwy przetłumaczyć kodowanie z tej strony odnośnie świateł do jazdy dziennej? http://en.openobd.org/vw/golf_1k.htm

Offline

 

#15 09-04-2010 16:17:31

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Po co tłumaczyć jak masz wytłumaczone TUTAJ

Offline

 

#16 05-05-2010 21:12:15

mmtr
On wie wszystko
Od: Torun
Zarejestrowany: 05-04-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 555

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

mam takie pytanie czy ktos z was ma moze jakies doswiadczenie z nastepujacym kablem
https://www.obd2.pl/index.php?p78,vag-c … b-can-obd2
bo zastanawiam sie nad zakupem

Offline

 

#17 05-05-2010 21:35:51

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

Nie używałem ale jak najbardziej się nada. Tylko po co kupować kabel za prawie 600zł jak można kupić podróbę, która będzie tak samo działała za 300zł. Poszukaj. dandanio kupował w stanach, dawał gdzieś linka, cena była śmieszna jeśli wysyłają do Polski to będzie dobry interes.

Offline

 

#18 05-05-2010 22:11:45

mmtr
On wie wszystko
Od: Torun
Zarejestrowany: 05-04-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 555

Re: Jaki kabel VAG do diagnostyki vw golf V?

w sumie racja tylko zalezy mi na tym zeby ten kabel troche posluzyl

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL