Przy owej nieszczelności nawet najmniejszej moc spada drastycznie ciśnienie z 2ooo mbarów do 100 więc dobrze lukajcie bo kuny często lubią coś na ząbek wrzucić albo czasem ze starości guma pęka albo sie przegrzewa
Offline
zapomnialem dodac ze gdy mialem ta awarie to stanalem na pobocze zgasilem silnik i znowu odpalilem i wszystko juz bylo ok czyli chyba wszystko musi byc szczelne musze podlaczyc go do kompa chociaz jesli teraz jest ok to kto wie czy jakis blad zobaczy
Offline
nie do końca ba auto traci moc dopiero po dostaniu pewnego obciążenia czyli wciśnięciu gazu wtedy turbo nie reaguje bo na małych obciążeniach powinien jeździć normalnie
Offline
coś mi to na zapieczone kierowniczki wygląda,jak bedziesz miał auto zagzane to przegoń go konkretnie jeśli kierowniczki nie są mocno zapieczone to może to pomóc albo spróbuj rozruszać sztangę przy turbo która odpowiada za ustawianie kierowniczek
Offline
u mnie to samo dzióra w układzie dolotowym , i silnik wchodzi w tryb awaryjny cały czas go przeladowywalo.. kolega mi sprawdzil na kompie ustawił na kompie na postoju nieznam sie ale silnik sam dodawał gazu po podniesieniu maski własnie okazało sie ze jest dziura w układzie dolotowym, bo było konkretnie slychac jakby waliło powietrzem pod cisnieniem:D ale auto juz sie robi i dostanie nowy progam z mapą pod 180 kucy..bedzie git:cool:
Offline
jak ci mogło przeładowywać jak miałeś dziurę w układzie? a i skad ta pewność że auto będzie miało 180KM po programie,przecież nikt nie jest w stanie przewidzieć jaka moc auto wypluje po zrobieniu programu,pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez trzeci5 (25-12-2012 16:42:57)
Offline
Mam gościa złotą rączke takze na 100 procent powyzej 170 bedzie .. jak na hamownie wjade daje gwarancje:D
Offline
damianek84 napisał:
Mam gościa złotą rączke takze na 100 procent powyzej 170 bedzie .. jak na hamownie wjade daje gwarancje:D
ale to nie tylko od tunera zależy jaki będzie wynik,więc dobry tuner to połowa sukcesu i jaka może ci dać gwarancję jak nie wie w jakim stanie jest śilnik,chyba że przed programem zrobi pomiar mocy no i wiadomo po też.Druga sprawa to czy będzie ci wgrywał gotowca pod dany silnik czy będzie robił indiwidualny.Mam taki przykład jak robiłem program w moim byłym golfie IV u mnie auto wypluło na hamowni 159KM a u kumpla w takim samym golfie z nieco większym przebiegiem po tym samym programie wyszło 146KM wiec nie da się ocenić przyrostu mocy na tak zwane OKO.Jak z tym przeładowaniem było bo nic więcej nie napisałeś,życze ci aby po programie koni było jak najwięcej,pozdrawiam
Offline
czesc. w turbo byly zapieczone kierowniczki, co do mocy jak bede miał troche czasu wlece na hamownie to napisze ile jest dokładnie..pozdrawiam:)
Offline
damianek84 napisał:
czesc. w turbo byly zapieczone kierowniczki, co do mocy jak bede miał troche czasu wlece na hamownie to napisze ile jest dokładnie..pozdrawiam:)
a nie mówiłem,właśnie to napisałem parę postów wyżej,miałeś wyciągana turbinę i czyszczone kierowniczki czy wystarczyło rozruszać sztangę i przegonić auto?pozdrawiam
Offline
całe turbo było wyciągane:) pozdrawiam.
Offline
damianek84 napisał:
całe turbo było wyciągane:) pozdrawiam.
a próbowałeś rozruszać sztangę i przegonić auto czy od razu turbo było wyciągane?i jesli można wiedzieć jaki koszt czyszczenia,pozdrawiam
Offline
cześć a więc tak auto wchodziło mi w tryb awaryjny, a że dawaliśmy nowy program , to musiało być wszystko gut..a wiec kolega wyjął turbo wyczyścił mi koszt tego to 250 zł z tego co wiem to w 1.9 tdi turbo od gory bez problemu wyjdzie. akurat w 2.0 tdi musial wyciągać je od spodu. po tej operacji golf dostał nowy program.silnik 2.0 tdi BKD niby awaryjny ale gówno prawda , ale to moje zdanie..po tym programie pojade pewnie jak znajde czas na hamownie:D ale powiem tak na suchej nawierzchnij na jedynce i dwojce traci przyczepnosć i to konkretnie:cool: także cała robota z turbo i programem wyniosła mnie 750 zł po znajomości..dodam że kolega który mi to robił ma model golfa 5 1.9 tdi i ma wykres z hamownij 173 konie momentu niepamiętam:) nie ma dwumasa wszystko sam przerabiał. Teraz golf dostanie turbo z 3.0 tdi i cos tam bedzie miał przerabiane także powinno wypluć na hamowni jakieś 220 kucy.. pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez damianek84 (29-12-2012 20:45:48)
Offline
damianek84 napisał:
cześć a więc tak auto wchodziło mi w tryb awaryjny, a że dawaliśmy nowy program , to musiało być wszystko gut..a wiec kolega wyjął turbo wyczyścił mi koszt tego to 250 zł z tego co wiem to w 1.9 tdi turbo od gory bez problemu wyjdzie. akurat w 2.0 tdi musial wyciągać je od spodu. po tej operacji golf dostał nowy program.silnik 2.0 tdi BKD niby awaryjny ale gówno prawda , ale to moje zdanie..po tym programie pojade pewnie jak znajde czas na hamownie:D ale powiem tak na suchej nawierzchnij na jedynce i dwojce traci przyczepnosć i to konkretnie:cool: także cała robota z turbo i programem wyniosła mnie 750 zł po znajomości..dodam że kolega który mi to robił ma model golfa 5 1.9 tdi i ma wykres z hamownij 173 konie momentu niepamiętam:) nie ma dwumasa wszystko sam przerabiał. Teraz golf dostanie turbo z 3.0 tdi i cos tam bedzie miał przerabiane także powinno wypluć na hamowni jakieś 220 kucy.. pozdrawiam.
no nieźle ciekawi mnie ile KM autko wypluje po programie KM co do zrywania trakcji to moja golfina tez zrywa na dwóch pierwszych biegach a przy mokrej nawierzchni to i na 3-ce czasami zrywa.Co do twojego kolegi co robił ci program to jest odważny chcąc zrobić 220 KM na seryjnym dole z 1.9 pochodnego od MK V chyba ze dół będzie z jakiegoś mocniejszego 1.9 PD przekładany,i wydaje mi sie że na seryjnych pompkach takiej mocy nie zrobi.Zapytaj tego koleśia jaką ma skrzynie i jakie dokładnie sprzęgło założył bo bede u siebie pare zeczy robił w kierunku mocy i wszelkie info sie przyda,pozdro
Offline
cześć wiem że sprzęgło z USA sprowadzaał a co do reszty to z nim pogadam.pozdrawiam:)
Offline
Witam. Panowie może mi ktoś pomoże. Jadąc jakiś czas temu autkiem a spieszyłem się było to rano i tak jeszcze na zimny silniku szybko przyspieszyłem do 100km i nagle auto się zamuliło tak jak by wpadło w tryb awaryjny. Nie zapaliła się żadna kontrolka błędu. Ja gaz do podłogi a auto tylko 100 i nie jedzie. Nie tak dawno czyściłem EGR i wymieniałem wszystkie flirty. zgasiłem silnik i na nowo odpaliłem było si zdarzyło mi się to już ze 3 razy w pewnych odstępach czasowych. Co może byc przyczyną jest ktoś wstanie napisać co najpierw zacząć sprawdzać czytałem na forum ale trudo do jakiegoś konkretnego rozwiązania dojść. Wężyki które idą do bloku elektrozaworów są całe nie poprzecierane i nie pogryzione. Czy mogę tak jeździć czy auto dać do mechanika.
Offline
bajbus82 napisał:
Witam. Panowie może mi ktoś pomoże. Jadąc jakiś czas temu autkiem a spieszyłem się było to rano i tak jeszcze na zimny silniku szybko przyspieszyłem do 100km i nagle auto się zamuliło tak jak by wpadło w tryb awaryjny. Nie zapaliła się żadna kontrolka błędu. Ja gaz do podłogi a auto tylko 100 i nie jedzie. Nie tak dawno czyściłem EGR i wymieniałem wszystkie flirty. zgasiłem silnik i na nowo odpaliłem było si zdarzyło mi się to już ze 3 razy w pewnych odstępach czasowych. Co może byc przyczyną jest ktoś wstanie napisać co najpierw zacząć sprawdzać czytałem na forum ale trudo do jakiegoś konkretnego rozwiązania dojść. Wężyki które idą do bloku elektrozaworów są całe nie poprzecierane i nie pogryzione. Czy mogę tak jeździć czy auto dać do mechanika.
wszystko jest w temacie,zacznij od podpięcia kompa
Offline
damianek84 napisał:
cześć wiem że sprzęgło z USA sprowadzaał a co do reszty to z nim pogadam.pozdrawiam:)
Co to za sprzegło ze za oceanem trzeba było go szukac?
Offline